pénztári adminisztráció
vissza a főoldalra
Cégünkről
A PenzioNet Kft létrehozásával az alapítók azt tűzték ki célul, hogy - a pénztári tevékenységben szerzett tapasztalataikat és jártasságukat - felhasználva egy olyan független céget hozzanak létre, amely a pénztári tevékenység ellátásához szükséges innovációra fókuszálva versenyképes szolgáltatást nyújtva lehet segítségére azon pénztárpiaci szereplőknek, akik az üzletpolitikai céljaikat kiszervezett adminisztrációs háttérrel kívánják megvalósítani. A költséghatékonysági szempontok alapján elsősorban tehát a kisebb taglétszámú, függetlenségüket hosszútávon is megtartani szándékozó, tipikusan munkahelyi vagy ágazati szerveződésű pénztárak ezirányú igényeire kívántununk tehát megoldást kínálni.
A PenzioNet Kft üzletfilozófiájának középpontjában az elégedett ügyfél áll. Legfontosabb célkitűzésünk olyan új szolgáltatások, ügyfél elégedettséget növelő alkalmazások kialakítása és bevezetése, melyekkel úttörő szerepet tölthetünk be az ágazat fejlődésében. Valljuk, hogy az információs társadalom korában ezen az úton határ a csillagos ég.
Fő tevékenységünk a pénztári adminisztráció, de a pénztári szféra bármely területét érintő kérdésben segíteni tudunk Önnek. Forduljon hozzánk bizalommal!